Forum Mugol Strona Główna Mugol
Porozmawiaj z nami o Świecie Magii!!
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Jakie znasz zaklęcia??
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Mugol Strona Główna -> Magia
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
FelixFelicis
Moderator
Moderator



Dołączył: 15 Mar 2006
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nora

PostWysłany: Sob 21:20, 18 Mar 2006    Temat postu: Jakie znasz zaklęcia??

Wypiszmy tu zaklęcia, któe znamy wraz z krótkim opisem ich działania. Potem wystarczy je uporzadkowac alfabetycznie i wrzucic na nasza tworzaca sie strone Smile

Zaczynam:
Accio - zaklęcie przywołujące
Alohomora - zaklęcie, którego używamy by otworzyć zamknięte drzwi lub okna
Colloportus - zamykanie drzwi
Lumos - sprawia, że na końcu różdżki płonie świtało
Riddikulus - zaklęcie obezwladniajace bogina; wypowiadajac zaklecie nalezy sobie wyobrazic zabawny ksztalt ktory ma przyjac bogin
Imprevius - sprawia, ze przedmioty, na ktore zostalo rzucone staja sie wodoodporne; zastosowane prze Hermione na okularach Harrego podczas meczu z Puchonami na 3 roku
Dissendium - otwiera posąg jednookiej wiedzmy otwierajacy przehscie do Hogsmeade
Patronus - zaklecie Expecto Patronum - projekcja pozytywnej siły odpychajaca Dementorów; potrzebne jest do wyczaroania patronusa wspomnienie wielkiego szczęścia; tylkopotężni czarodzieje potrafia wyczarowac cielistego patronusa; jest on inny dla każdego czarodzieja
Expelliarmus zaklęcie rozbrajające przeciwnika, wyrywa z ręki różdżkę przeciwnika
Ferula - usztywnia złamaną kończynę i bandażuje ją; uzyte przez Harrego na złamanej nodze Rona po wyjściu z Wrzeszczącej Chaty (HP i WA)
Mobilicorpus - usztywnia ciało i sprawia jakby niewidzialne sznurki pociągały je za przeguby, szyję i kolana; uzyte przez Lupina na Snapie przy wyjściu z Wrzeszczącej Chaty z Syriuszemi zdemaskowanym Pettigrew (HP i WA)
Reparo - skleja potłuczone naczynia
Pakuj - zaklęcie pakujące rzeczy; uzyte przez Tonks by pomóc Harremu (HP i ZF)
Chłoszczyść - zaklęcie czyszczące; Tonks wyczyściła nim klatkę Hedwigi (HP i ZF)
Locomotor - unosi przedmioty i pozwala nimi sterować różdżką
Kameleon - osoba zakameleonowana przyjmuje kolor, fakturę tła; podczas rzucania zaklęcia czuje się zimne strumyczki lejące się po całym ciele
Nieprzenikalność - rzucone na drzwi nie pozwala podsłuchiwać, nawet uszy dalekiego zasięgu nie dadzą mu rady, wystarczy rzucić czymś w drzwi, a jeśli przedmiot nie może dolecieć znaczy,ze drzwi są nieprzenikalne
Evanesco - powoduje znikanie przedmiotów


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zashi
Administrator
Administrator



Dołączył: 15 Mar 2006
Posty: 430
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krotoszyn

PostWysłany: Sob 22:21, 18 Mar 2006    Temat postu:

Oprucz (pis.) tych co napisała Felix to jeszcze:

APARECJUM - zaklęcie, ktore powoduje, że widzialnym staje się to, co było niewidzialne (APARECJUM znaczy ujawnianie).

AVADA KEDAVRA - zaklęcie uśmiercające, zakazana klątwa zabijająca (śmierć natychmiastowa), "wymaga potężnej mocy magicznej", za użycie tego zaklęcia grozi dożywotnie przebywanie w Azkabanie.

AVIS - zaklęcie, które powoduje, że z różdżki wylatują małe ptaszki (zaklęcia tego użył pan Ollivander podczas sprawdzania różdżki Wiktora Kruma przed Turniejem Trójmagicznym).

CONFUNDUS - zaklęcie omamienia, człowiek, który jest pod jego wpływem, skłonny jest uwierzyć we wszystko to, czego pragnie rzucający to zaklęcie (confundo oznacza pomieszać).

CONJUNCTIVITUS - zaklęcie, które działa na oczy (oślepia). Wiktor Krum pokonał tym sposobem chińskiego ogniomiota.

CRUCIATUS - zaklęcie niewybaczalne, sprawia ofierze wielki ból; nazwa tego zaklęcia wzięła się od łacińskiego czasownika "cruciare" co oznacza "torturować".

DELETRIUS - zaklęcie powodujące koniec działania zaklęcia Priori Incantatem, przeciwzaklęcie do Priori Incantatem (przeciwność)

DENSAUGEO - zaklęcie, które powoduje, że osobie, na którą je rzucono w przerażający sposób rosną przednie zęby.

DIFFINDO - zaklęcie, które przecina sznury, sieci i wszelkie roślinne formy życia, przydatne na lekcjach zielarstwa.

DISSENDIUM - zaklęcie powodujące otwieranie np. przejścia do Hogsmeade w garbie jednookiej czarownicy (Dissendium znaczy przeciwieństwo zakończenia).

DISILLUSION - inaczej Czar Rozpłynięcia; zaklęcie, po którym człowiek nie staje się niewidzialny lecz jego ciało zlewa się z otoczeniem i wtapia się w nie tak samo, jak w przypadku kameleona.

DRĘTWOTA - zaklęcie wywołujące drętwotę ciała, Harry używał go podczas zadania w labiryncie

ENERVATE - zaklęcie przywracające przytomność, niweluje skutki zaklęcia oszałamiającego, przeciwzaklęcie do Drętwoty.

ENGORGIO - zaklęcie powiększające

EXPECTO PATRONUM - zaklęcie zwane Patronusem, na dźwięk którego pojawia się Patronus - rodzaj pozytywnej siły zwalczającej dementorów. Jest projekcją tego, czym żywi się dementor, czyli nadziei, szczęścia, woli przeżycia, ale nie może odczuwać rozpaczy jak prawdziwy człowiek, więc dementor nic mu nie może zrobić. Jest to bardzo trudne zaklęcie, wielu wykwalifikowanych czarodziejów ma z nim trudności.

EXPELLIARMUS - zaklęcie rozbrajające (znaczy wyrzucać rozbrajać).

FERAVERTO - tym zaklęciem profesor McGonagall zamieniła ptaka w kielich

FERULA - zaklęcie unieruchamiające i bandażujące zranioną nogę, magiczny opatrunek (opatrzenie).

FIDELIUS - niesłychanie złożone zaklęcie, polegające na zdeponowaniu tajemnicy w duszy żywego człowieka. zaklęcie, dzięki któremu jedna osoba chroni sekret powierzony jej przez drugiego człowieka. Tak długo, jak ta osoba sama nie zechce go wyjawić, nikt tego sekretu nie pozna.

FINITE INCANTATEM - zaklęcie niwelujące działanie innych zaklęć (to samo co neutralizacja).

FLAGRATE - zaklęcie powodujące zaznaczanie terenu ognistym X. Hermiona użyła tego zaklęcia w V tomie żeby zaznaczyć drzwi w Departamencie Tajemnic

FLIPENDO - zaklęcie powodujące przesunięcie lub odpychanie przedmiotów i potworów (odwrócenie przesunięcia).

FURNUNCULUS - zaklęcie parzące

GLACIUS - zaklęcie z gry "Harry Potter i Więzień Azkabanu"; dzięki temu zaklęciu, można zmienić wodę w lód oraz gasić pożary. Glacius to bardzo przydatne zaklęcie przeciwko niektórym, ognistym mieszkańcom Hogwartu

IMMOBILlUS - zaklęcie unieruchamia chochliki kornwalijskie

IMPERIO - zaklęcie dające czarodziejowi całkowitą kontrolę nad wybrana osobą.

IMPERVIUS - zaklęcie odpychające wodę

INCANCERUS - zaklęcie powodujące wytworzenie grubych lin, które zwiążą przeciwnika. Tym sposobem profesor Umbridge związała centaura Zakałę w Zakazanym Lesie

INCENDIO - zaklęcie powodujące, że płonie ogień w kominku.

LEGILIMENS - zaklęcie, które umożliwia wkradnięcie się do czyjegoś umysłu i zobaczenie wspomnień tej osoby

LINIA WIEKU - zaklęcie, którego użył Dumbledore w HPiCO, by nie dopuścić uczniów poniżej 17-ego roku życia do wzięcia udziału w Turnieju Trójmagiczym

LOCOMOTOR MORTIS - zaklęcie zwierające nogi.

LUMOS - zaklęcie, które powoduje, że zapala się światełko na końcu różdżki i oświetla pomieszczenie (blask).


Więcej zaklec nie chce mi sie teraz pisać - reszta poźniej.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Revan
I rok nauki w Hogwarcie
I rok nauki w Hogwarcie



Dołączył: 17 Mar 2006
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Godric's Hollow

PostWysłany: Nie 13:38, 19 Mar 2006    Temat postu:

Rictusempra-"zniewalająca łaskotka", powoduje niekontrolowany śmiech

Jak sobie przypomnę coś więcej, dam znać Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zashi
Administrator
Administrator



Dołączył: 15 Mar 2006
Posty: 430
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krotoszyn

PostWysłany: Nie 14:00, 19 Mar 2006    Temat postu:

MOBILIARBUS - zaklęcie powodujące przemieszczanie się przedmiotów.

MOBILICORPUS - zaklęcie umożliwiające przenoszenie nieprzytomnej osoby, jakby niewidzialne sznurki pociągały za przeguby, szyję i kolana.

MORSMORDRE - wywołuje znak ciemności - Mroczny Znak (znak mordu).

NOX - gasi światło na końcu różdżki, przeciwzaklęcie do Lumos ("anty blask").

OBLITERATION - to zaklęcie zaciera ślady na ziemi

OBLIVIATE - zaklęcie zapomnienia, które powoduje zanik lub modyfikację pamięci, użyte przez Lockhart'a spowodowało eksplodowanie złamanej różdżki Rona z siłą małej bomby.

OCULUS REPARE - zaklęcie naprawiające stłuczone okulary.

ORCHIDEUS - zaklęcie wyczarowujące kwiaty, użył go pan Ollivander sprawdzając różdżkę Fleur Delacour przed Turniejem Trójmagicznym.

PAKUJ - zaklęcie, które pakuje ubrania

PESKIPIKSI PESTERNOMI - zaklęcie mające poskromić chochliki kornwalijskie.

PETRIFICUS TOTALUS - zaklęcie Pełnego Porażenia Ciała, powoduje petryfikację czyli paraliż całego ciała (totalna petryfikacja).

PORTUS - zaklęcie zamieniające przedmiot w świstoklik

PRIORI INCANTATEM - to zaklęcie wyjątkowe, które powoduje złączenie się różdżek - sióstr czyli mających ten sam rdzeń; nie chcą one walczyć jedna przeciwko drugiej lecz gdy są do tego zmuszane, to pojawiają się ostatnie zaklęcia wywoływane przez różdżkę tego, który ma w danym momencie bliżej siebie na nici tajemnicze światełko (zaklęcia są przypominane odwrotnie od chronologii czasu)

PROTEGO - zaklęcie tarczy, powoduje wytworzenie tarczy ochronnej, która odbija zaklęcia

QUIETUS - przeciwzaklęcie do Sonorus (cisza), powoduje zmniejszenie siły głosu do normalnego poziomu.

REDUCIO - zaklęcie pomniejszające.

REDUCTO - zaklęcie redukujące

RELASHIO - zaklęcie, które powoduje, że z różdżki tryskają iskry, może też spowodować strzelanie ukropem, co stało się w jeziorze.

REPARO - zaklęcie służące do naprawiania, na przykład rozbitej szyby.

RICTUSEMPRA - zaklęcie wyzwalające z różdżki potężny snop żółtego światła, który godzi w przeciwnika z ogromna siłą.

SERPENSORTIA - zaklęcie, które wyczarowuje węża z różdżki.

SILENCIO - zaklęcie uciszające, które odbiera głos temu, na kogo zostało rzucone.

SKURGE - zaklęcie oczyszczające z różnych zanieczyszczeń, usuwa klejącą i niebezpieczną ektoplazmę.

SONORUS - zaklęcie wzmacniające głos, użył go Ludo Bagman podczas komentowania finału Mistrzostw Świata w quidditchu.

TARANTALLEGRA - zaklęcie, które wywołuje taniec przeciwnika wbrew jego woli, zmusza nogi do tańca.

TORTURA TRANSMUTACJI - zaklęcie powodujące transmutację osób, ale wiąże się z tym także okropny ból

UROK NAROWISTOŚCI - zaklęcie, które powoduje narowistość latającej miotły.

UROK POPLĄTANIA JĘZYKA - zaklęcie, przy pomocy którego podobno Gilderoy Lockhart wyleczył wieśniaka z Transylwanii.

VIPERA EVANESCA/IVANESCA - zaklęcie użyte w filmie "Harry Potter i Komnata Tajemnic". Rzucił je Snape na węża, z którego zostało tylko trochę pyłu; "vipera" czyli "wąż", "żmija" i "evanesco" czyli "usunąć coś"

WADDIWASI - odblokowanie otworu, na dźwięk tego zaklęcia rzuconego przez profesora Lupina, z dziurki od klucza wystrzeliła grudka gumy do żucia i trafiła prosto w dziurkę nosa Irytka.

WINGARDIUM LEVIOSA - zaklęcie, na dźwięk którego latają różne przedmioty.

WSKAŻ MI - zaklęcie, które powoduje, że różdżka obraca się na północ

ZAKLĘCIE BĄBLOGŁOWY - czar powodujący wytworzenie się wielkiej bańki powietrza, dzięki której można oddychać pod wodą. Użyli go Fleur Delacour i Cedrik Diggory podczas drugiego zadania Turnieju Trójmagicznego

ZAKLĘCIE BUJNEGO OWŁOSIENIA - pod wpływem tego zaklęcia włosy rosną do gigantycznych rozmiarów

ZAKLĘCIE HOMOMORFICZNE - czar, który powoduje zamienienie się w normalną postać człowieka, który został poddany transmutacji lub transformacji

ZAKLĘCIE KAMELEONA - zaklęcie, które powoduje, że ciało przybiera barwę otoczenia

ZAKLĘCIE NIENANOSZALNE - umożliwia ukrycie budynku w taki sposób, aby nie było go na mapie i żeby żaden czarodziej go nie znalazł

ZAKLĘCIE ODSYŁAJĄCE - zaklęcie odwrotne do ZAKLĘCIA PRZYWOŁUJĄCEGO; w HPiCO Neville niechcący (albo chcący) rzuca je na Flitwicka

ZAKLĘCIE PODUSZKOWE - polega na wyczarowaniu niewidzialnej poduszki na trzonku miotły, bardzo pożyteczne zaklęcie biorąc pod uwagę fakt, że większość zawodników Quidditcha to mężczyźni...

ZAKLĘCIE PROTEUSZA - jest to zaklęcie, którego użyła Hermiona, do zaczarowania fałszywych galeonów. Jeżeli Harry ustalił nową datę spotkania GD, to zmieniał cyfry na swojej monecie, a wtedy Zaklęcie Proteusza powodowało, że wszystkie monety również się zmieniały i członkowie GD natychmiast wiedzieli o nowym terminie spotkania. Jest to trudne zaklęcie, wymagane na poziomie owutemów. Zaklęcie i skutki jego działania są opisane w tomie 5 w polskim wydaniu na stronie 442

ZAKLĘCIE SWOBODNEGO ZWISU - użył je Zgredek w HPiKT, przy okazji robiąc okropny bałagan w domu Dursley'ów; polega na lewitacji przedmiotów, coś jak WINGARDIUM LEVIOSA

ZAKLĘCIE TRWAŁEGO PRZYLEPCA - zaklęcie, którym pani Black i Stworek skutecznie uprzykrzają życie mieszkańcom domu przy Grimmauld Place 12

ZAKLĘCIE ŻARŁOCZNOŚCI - jak sama nazwa wskazuje, zaklęcie powoduje na przykład szybki wzrost roślin. Tym zaklęciem Hagrid powiększył swoje dynie na "Noc Duchów"

To chyba wszystko Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Revan
I rok nauki w Hogwarcie
I rok nauki w Hogwarcie



Dołączył: 17 Mar 2006
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Godric's Hollow

PostWysłany: Nie 18:04, 19 Mar 2006    Temat postu:

Mała uwaga-PRIORI INCANTATEM to też normalne zaklęcie, niekoniecznie musi występować w przypadku różdzek-sióstr. Pamietajmy, że Amos Diggory wlasnie tym zakleciem odgadł jaki czar został rzucony przez różdzkę Harryego, którą "podobno" ukradła Mróżka. Drobny szczegół, nie chcę sie czepiać, ale skoro już tyle pracy w to wlożyłeś, to niech to będzie na tip top Smile

Gratuluję niezłej roboty 0_0


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zashi
Administrator
Administrator



Dołączył: 15 Mar 2006
Posty: 430
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krotoszyn

PostWysłany: Pią 21:18, 31 Mar 2006    Temat postu:

EPISKEY - czy cos takiego - leczy drobne złamania i stluczki (to sam napisalem Very Happy )

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Zashi dnia Sob 12:37, 01 Kwi 2006, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cloe Lair
I rok nauki w Hogwarcie
I rok nauki w Hogwarcie



Dołączył: 25 Mar 2006
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Dolina Godryka

PostWysłany: Sob 6:10, 01 Kwi 2006    Temat postu:

a ja nic nie napisze.. chyba ze sama coś wymysle hehe Laughing

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
FelixFelicis
Moderator
Moderator



Dołączył: 15 Mar 2006
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nora

PostWysłany: Sob 12:35, 01 Kwi 2006    Temat postu:

Zashi napisał:
EBISKEY - czy cos takiego - leczy drobne złamania i stluczki (to sam napisalem Very Happy )

episkey
Ps doceniam Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zashi
Administrator
Administrator



Dołączył: 15 Mar 2006
Posty: 430
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krotoszyn

PostWysłany: Wto 19:23, 11 Kwi 2006    Temat postu:

ARANIA EXUMER - odstrasza pająki

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pysio
Dziecięce czasy
Dziecięce czasy



Dołączył: 13 Kwi 2006
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: starogard

PostWysłany: Czw 22:01, 13 Kwi 2006    Temat postu:

jest jeszcze sektusempra - nie wiem na czym polega ale z malfoya lała się krew

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zashi
Administrator
Administrator



Dołączył: 15 Mar 2006
Posty: 430
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krotoszyn

PostWysłany: Wto 10:57, 18 Kwi 2006    Temat postu:

pysio napisał:
jest jeszcze sektusempra - nie wiem na czym polega ale z malfoya lała się krew


Pisze się: SECTUSEMPRA

A oto pare zaklęc zakazanych przez Ministerstwo Magii:
LOTTIS - powoduje zanik mózgu

DYSPONEA CRUOR - czarodziej dusi się własną krwią

VIVUS CORPUS MORTUUM - ozywia trupy (podobnie do Infernusów, ale to jest starsza)

NON LIBERA SUSCEPTA - ubezwłasnowolnienie, wykorzystywane w celu wymuszenia na kims własnej woli

DOLOR - powoduje straszliwy ból ( podobnie jak Crucio, ale to jest starsza)

Wiecej nie pamietam teraz Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zashi
Administrator
Administrator



Dołączył: 15 Mar 2006
Posty: 430
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krotoszyn

PostWysłany: Wto 12:30, 18 Kwi 2006    Temat postu:

Oto pare zaklęc z Czarnej Magii - ogolnie nie sa zakazanie jednak trzeba zachowac duzą ostroznosc przy uzyciu:

EFFUGERE - zaklęcie zniknięcia - stajemy sie nie widzialni

RETINACULUM - splątuje czarodzieja linami

PARALISYS - zaklęcia paralizujace na okolo 3 godziny

PLECTERE CRUS - zaklęcie "poplątania nog"

NONE MANUS - odpadaja ręce (odrastaja po 5 dniach)

SERPENS DRACO - wyczarowuje węza


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kate Black
Dorosły Czarodziej
Dorosły Czarodziej



Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 405
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grimmauld Place 12

PostWysłany: Wto 13:42, 18 Kwi 2006    Temat postu:

Zaklęcie Fideliusa - zaklecie używane do ukrywania miejsc lub ludzi (siedziba Zakonu i miejsce pobytu Lily i Jamsa Potterów), przy którym nikt nie mógł poznać kryjówki bez zdradzenia jej przez strażnika tajemnicy ( czyli duszy w której została uktyta dana tajemnica)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zashi
Administrator
Administrator



Dołączył: 15 Mar 2006
Posty: 430
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krotoszyn

PostWysłany: Pią 19:51, 21 Kwi 2006    Temat postu:

Uzupelnia to. To zaklęcie ma ukrywac jakas tajemnice w duszy innego człowieka, tzw. straznika tajemnicy. Skutkiem zaklęcia jest to, że nikt, komu nie wyjawi owej tajemnicy Straznik na wlasną ręke nie moze jej poznac...

Pare zaklęc pradawnych:

MORTADDIN - bardzo potęzne zaklęcie usmiercajace. Trzeba byc bardzo potęznym czarodziejem, aby odbic to zaklęcie

MYTHAL - potęzne zaklęcie obronne. Tylko ono moze odbic klątwy. Tym najczesciej chronilo sie budynki, m.in. szkoly.

BLOODBLONS - zaklęcie obronne. Tutaj chodzi cos o wiezach krwi. Prawdopobonie tego zaklęcia uzyla Lily aby obronic Harry`ego.

NIGTYCRYT - zaklęcie podobne do ACCIO. Z jedną tylko roznica: wezwany przedmiot nie lecial do nas tylko sie teleportował. Działa nawet na drugim koncu swiata i nawet na budynki Smile

ZEIUTMY - diabelska klątwa. osoba pod dzialaniem tej klątwy jest polczlowiekiem, staje sie na polprzeklęty. Tylko czarnoksięznicy uzywali tego zaklęcia. Klątwa nie mija nawet po 2000 latach, czyli przenosi sie z pokolenia na pokolenie.

Narazie tyle:)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
FelixFelicis
Moderator
Moderator



Dołączył: 15 Mar 2006
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nora

PostWysłany: Nie 18:17, 25 Cze 2006    Temat postu:

Zashi napisał:


BLOODBLONS - zaklęcie obronne. Tutaj chodzi cos o wiezach krwi. Prawdopobonie tego zaklęcia uzyla Lily aby obronic Harry`ego.


Zdaje mis ie ze juz ci kiedys pisalam ze w pisowni etgo zaklecia jest blad - i nawet podalam ci dowody na to z roznych stron....
PS blad sie powiela przy kopiowaniu..


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Mugol Strona Główna -> Magia Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

Skocz do:  

Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin